vrijdag 11 maart 2011

Film

_______________________________________
1e animatie les het maken van 20 foto's en hier een animatie mee maken



Inkt:
Na aanleiding van de gekozen tekst over water en inkt, heb ik het volgende filmpje gemaakt.









_______________________________________________________



Droom:
Dit filmpje heb ik opgenomen met een vriendin en hierin laat ik kort twee verschillende situaties zien.
In de eerste situatie ligt ze te genieten van de zon en in de tweede situatie (haar droom) zie je hoe iemand zich voorzichtig overgeeft (genade vraagt). Op het einde zie je weer het eerste shot.

 














_______________________________________
Buitengesloten
Bij deze film heb ik de emotie 'eenzaamheid' toegepast op een flesje spa rood. Het flesje voelt zich buitengesloten. Ik heb dit gevoel versterkt door een muziekfragment en speciale camera effecten toe te passen. 


_______________________________________
Themaweek project uiteindelijk het resultaat

Animatiefilm gemaakt in de Hema, als afsluiting van de stage met Marleen Verber




_______________________________________
"Stomme Film na aanleiding van het Alpenjagerslied


_______________________________________
Tijdens mijn zomervakantie heb ik nog een film gemaakt:
'A half mechanized woman: walking, jumping, staring in the empty garden'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten